Thursday, May 19, 2011

ඉලන්දාරියාගේ වියෝව වෙනුවෙන් මාගේ සාතිශය සංවේගය.....

Posted by තරංග ප්‍රේමරත්න at 3:57 PM ,
ඇත්තටම මම බ්ලොග් ලියන්න පටන් අරන් ඒ හැටි කාලයක් නෑ. ඒත් ඒ වගේම මම අදුරගන්න ගොඩක් ආසාවෙන් හිටපු කෙනෙකුත් හිටියා ඒත් අද අවාසනාවකට වගේ ඒ අය අතරෙන් මම අදුරගන්න ගොඩක් ආසාවෙන් හිටපු කෙනා මිය ගිහිල්ල කියන ඒ දුක්බර ආරන්චිය ලැබුනා.

ඉලන්දාරියා..... ෆොටෝ වලින් දැකල තිබුනට කවදාවත් හම්බවෙන්නවත් කතාකරන්නවත් මටත් අවස්ථාවක් ලැබුනෙ නෑ....
බ්ලොග් ලියන්න ආපු දවස්වල ඉදන් මම බ්ලොග් ලිව්වට වඩා කරේ කියෙව්ව එක... ඉලන්දාරිය ගැන මම දැනගත්තෙ මේ බ්ලොග් කියවීම නිසා.... එයාගෙ ජීවිතේ අවසන් කාලයෙ කන් ඇසීමට නොහැකි වුනා කියල මම දැනගත්ත.. එත් මට එයාට වචනයකින්වත් උදව් කරන්න බැරිඋන එක ගන මට අත්ටතටම දුකයි... මොනා කරන්නද....අපිට උරුම දේ මෙයයි..අපේ අවසනයත් මෙයයි....එත් ඉලන්දරියො ඔයාට ලැබුන මේ සයිබර් අවකාශයේ යලුවො හැමදාම ඔයත් 1ක ඉදීවි...මින් මතුවටත්..... ඔබට නිවන් සුව....



ඉලන්දාරියෝ ඔබට නිවන් සුව!!!!!


Back Top

0 comments:

Post a Comment